Kontakt

 

e-mail: sklep@aleswiatlo.pl

tel: 664 233 255
Producenci
Promocje
Ball biały lampa wisząca żyrandol 4 - SpotLight 5009412
Ball biały lampa wisząca żyrandol 4 - SpotLight 5009412
615,62 zł 499,00 zł
szt.
Ball biały  LED plafon 3 - SpotLight 5009382
Ball biały LED plafon 3 - SpotLight 5009382
599,00 zł 379,00 zł
szt.
Ball LED lampa wisząca żyrandol 1 - SpotLight 5009087
Ball LED lampa wisząca żyrandol 1 - SpotLight 5009087
249,00 zł 169,00 zł
szt.
Ball biały lampa wisząca żyrandol 1 - SpotLight 5009112
Ball biały lampa wisząca żyrandol 1 - SpotLight 5009112
182,96 zł 129,00 zł
szt.
Ball czarny lampa wisząca żyrandol 6 - SpotLight 5009614
Ball czarny lampa wisząca żyrandol 6 - SpotLight 5009614
863,15 zł 679,00 zł
szt.
Ball czarny LED kinkiet plafon 1 - SpotLight 5009184)
Ball czarny LED kinkiet plafon 1 - SpotLight 5009184)
219,00 zł 129,00 zł
szt.
Ball czarny lampa wisząca żyrandol 4 - SpotLight 5009414
Ball czarny lampa wisząca żyrandol 4 - SpotLight 5009414
615,62 zł 499,00 zł
szt.
Ball biały lampa wisząca żyrandol 6 - SpotLight 5009612
Ball biały lampa wisząca żyrandol 6 - SpotLight 5009612
863,15 zł 679,00 zł
szt.
Ball biały plafon 2 - SpotLight 5009202
Ball biały plafon 2 - SpotLight 5009202
328,86 zł 199,00 zł
szt.
Żyrandol 1 abażur Dino
Żyrandol 1 abażur Dino
69,00 zł 59,00 zł
szt.
FAQ
FAQ czyli najczęściej zadawane pytania
 
Stłukł się klosz w czasie transportu, co z tym zrobić...
Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności kuriera i w razie uszkodzeń spisz protokół reklamacyjny i niezwłocznie poinformuj o tym fakcie. Przesyłki są ubezpieczone, dlatego będę domagał się odszkodowania od firmy kurierskiej, a Ty dostaniesz nowy towar, jak tylko prześlesz mi protokół reklamacyjny. Jeżeli uszkodzeniu uległ tylko klosz, wystarczy jak zrobisz zdjęcie i klosz doślę na mój koszt, nie musisz wtedy spisywać protokołu. Pamiętaj aby o tym fakcie powiadomić mnie najpóźniej na następny dzień po odebraniu paczki, w przeciwnym wypadku nie uznam takiej reklamacji i koszt nowego klosza jak i jego dostarczenia musisz pokryć osobiście.
 
Kupiłem żyrandol i nie wiem jak go podłączyć...
Najlepiej aby żyrandol podłączyła osoba do tego uprawniona, jeżeli jednak czujesz się na siłach, aby samemu to zrobić to trzymaj się następujących wskazówek. W żyrandolu w zależności czy jest trzy czy pięcioramienny wyprowadzone są trzy albo cztery przewody. Przewód koloru żółto-zielonego to uziemienie, jeżeli nie masz takiego przewodu w swojej instalacji elektrycznej to nigdzie go nie podłączaj. Kolor niebieski to zero - pod ten przewód podłącz ten, w którym po przełączeniu włącznika nie ma napięcia (możesz to sprawdzić zwykłym próbnikiem za 2 zł). Pod przewód brązowy i czarny podpinasz fazę (na tych przewodach występuje napięcie). Ważne sprawdź czy wszystkie przewody są dobrze dokręcone w kostce i czy kostka podłączeniowa nie jest pęknięta (np. za mocno dokręcałeś przewód). Przewody przykręcaj przy odłączonym napięciu (najlepiej wykręć bezpiecznik). Pamiętaj nie ponoszę żadnej odpowiedzialności, jeżeli żyrandol zostanie źle podłączony lub gdy Ci się coś stanie podczas podłączania (np. przez Twoją nieuwagę), dlatego jeżeli nigdy tego nie robiłeś zwróć się do fachowca, to nie wiele kosztuje, a może ocalić Ci zdrowie i życie.
 
Dostałem e-mail, że paczka została wysłana, jednak jej jeszcze nie ma...
Paczki wysyłane kurierem Kolporter dostarczane są na następny dzień roboczy. Jeżeli nie był u Ciebie kurier i nie ma znalazłeś awizo, to zadzwoń do swojej siedziby kuriera (numer znajdziesz na tej stronie http://express.kolporter.com.pl i umów się na kolejną dostawę). Zawsze możesz również sprawdzić stan przesyłki na stronie podanej w e-mailu.  Poczta Polska dostarcza paczki priorytetowe w ciągu 1-2 dni, a ekonomiczne 3-5 dni. Czasami zdarza się tak, że listonosz zostawia awizo w drzwiach i ktoś może je zabrać (już zdarzały się mi takie sytuacje), dlatego idź do swojej placówki poczty z numerem nadania paczki, bo może okazać się, że ona czeka tam na Ciebie. Reklamację o zaginięciu paczki mogę złożyć dopiero po 14 dniach od momentu nadania przesyłki. Po rozpatrzeniu reklamacji wyślę nowy towar lub zwrócę pieniądze.
 
Chciałbym zakupić dodatkowy klosz...
Oczywiście można zakupić dodatkowy klosz, zostanie on wysłany razem z zakupionym towarem. Kwotę przelewu powiększ o dodatkowy klosz. O cenę klosza pytaj, bo w zależności od modelu są różne ceny. 
 
Chciałbym inny kolor lamp, niż te dostępne w opisie...
W opisach daję do wyboru kolory najczęściej kupowane, jeżeli jednak chciałbyś otrzymać towar w innym kolorze lub z innymi kloszami skontaktuj się ze mną, a jeżeli tylko będzie to możliwe otrzymasz towar odpowiadający Twoim wymaganiom.
 
Kupiłem lampę, jednak nie spełnia ona moich wymagań...
Zawsze możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu otrzymania go bez podawania przyczyny. Towar zwracany musi być  nieużywany i nieuszkodzony. Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru zwrócę Ci pieniądze.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl